Friday, December 17, 2010

What should.......in January 2011??

Hola hola....

ohyemji ohyemji.....!! da 17 december.... lagi 14 hari da nk new year!! it's mean dat i'm going on 25 years old!! lalalalala... do i feel bad bout that?? nope! i'm proud to be 25.. and each year when it comes to my birthday, i will feel so excited bout it.. seriously, aku tak pernah percaya dgn mid life crisis.. yeah people might say yg "alah, boleh ar cakap camtu, tak sampai lagi masa ko terasa oh no! aku da makin tua!" please ar, bukan ke kita patutnya rasa bersyukur pasal sebenarnya each time umur kita meningkat, itu maknanya kita masih lagi hidup dan masih lagi berpeluang untuk memperbaiki hidup kita dan sebagai muslim, kita masih lagi berpeluang untuk meningkatkan dan menambah amalan untuk akhirat nanti? cewah cewah mcm ustazah tak aku?? hohoho.. age is just a number!!

google image lerr

talking bout January, hurmmmm.. i got a list on what to do! My hubby and i shared the same birthday in January.. beza 8 tahun and 3 hari jea..hahaha.. we are Capricorn!! so, disebabkan dekat jea harinya, rasa mcm nk pegi honeymoon lagi ar, merangkap celebration birthday kiteorg.. tp nk pegi mane ek?? hari tu ade terbaca pasal Pulau Sibu.. untuk yg tak tau tu, pulau nie bukan kat Sibu, Sarawak ek.. tapi kat Johor..




google image lerr

google image lerr

cantek tak? cantek tak? mcm best jea aku tgk.. tp rasanya tak byk aktiviti boleh dibuat kat pulau tu, except for scuba diving and jalan-jalan.. tp untuk berchenta and berdua-duaan mmg sesuai ar kot.. beshnye!! if jadi pegi, maknanya kene ar amik cuti.. yahoo!!! can't wait for our birthday! 

ok, enough bout birthday.. now about wedding kawan zaini, awal January nie.. kat JB, Johor.. memang aku nk pegi, sgt nk pegi.. tak taulah apesal kan, tp aku NAK pegi.. hurmmm tp budget nye mcm ciput.. if aku da spend money nk pegi wedding nie, camne nk byk duit ms pegi honeymoon nanti... aiyak bila gaji nk naik lagi dua ribu nie..hehehe.. haishhh takpe2, tu kan kawan zaini, biarlah diye and kawan-kawan diye yg pikir camne nk pegi nanti.. yg pastinya aku akan follow mane jea zaini pegi.. 


google image lerr

owite.. wedding things pun da story.. next is my braces.. hr nie da genap 2 tahun, 1 bulan and 2 hari aku pakai braces.. kalau mengikut firasat dentist yg memakaikan braces aku nie, dlm January aku da boley bukak da..yeah yeah! tak sabarnye! nk senyum nampak gigi jea pasni.. hahaha.. hopefully betol ar firasat dentist tu, since aku sgt terkilan pasal tak sempat nk membuka braces nie masa aku kawen hr tu.. isk isk sedeynye bila dentist tu kata blom boley bukak lagi.. memandangkan aku blom cukup kaya lagi untuk membazir rm2500, so terpaksa aku tersenyum and tersengih dengan menampakkan braces masa kawen.. frust!


google image lerr.. mulut aku tak sebesau nie..hehehe
hurmmm... itu jelah perkara2 yg dapat aku pikir nk buat January nanti.. yg laen if ade lagi nanti2 ar aku pikirkan... sekian saje... 

Daa....

No comments: