Friday, December 10, 2010

24 jam sehari....

Hola hola...

Since aku accident dlm toilet, perangai mengantok tak kene tempat and selera makan makin bertambah-tambah.. Nape ek?? Adoi da ar tak boley exercise, tak boley jogging, makan tak kurang-kurang.. All the time rasa nk melantak jea.. Arghhh tension! Baju-baju dlm almari aku plak semakin mengecut dengan selera yg bertambah nie.. Cmane?? What should i do??

Cerita pasal mengantok plak, skrg da pukul 2.30 pagi, i'm so sleepy yet i still can't sleep.. Rasa sgt jeles ok mendengar irama yg dtg dr hubby syayang... senangnya u tido ek!! :p kat ofis esok nie mmg confirm2 setel jea snapshot aku pun akan dibuai mimpi and get ready untuk rasa bertambah sakit kat pinggang nie pasal tido duduk.. 

Bila tak boley tido nie mula ar aku harapkan aku ade masa yg lebey dari 24 jam sehari supaya boley rest and tido sepuas ati.. Tp hakikatnya sibuk mana sekalipun, 24 jam dalam sehari mmg xkan bertambah walau untuk seminit.. Pandai-pandai ar nk guna 24 jam yg rasa mcm 24 minit jea tu...

Dan pagi yg syahdu dalam kemengantukan aku nie, otak sgt ligat berpikir untuk keluar mlm esok with my syai mates and nk organize bbq for family gathering this saturday nyte.. Hopefully seme berjalan lancar ar hendaknya.. Ouhhhhh i really need to sleepppppppppp...

Daa...

No comments: