Friday, December 24, 2010

last 'urut' session... yeah!!

Hola-hola..

Last nyte aku ke Kapar lagi.. patutnye wak tukang urut tu kata suro aku dtg last week, mlm Jumaat gak.. tapi disebabkan kesibukan melanda, maka tertangguhlah sampai ke mlm semalam.. wak kata nie yg last urut, pasal da baik.. Fuh.. Alhamdulillah!! leganya hati aku nie... memang aku sendiri pun rasa da banyak sembuhnya pinggang aku nie.. kalau dulu nk bangun pun kene Zaini tolong, pegi keje kene naik kereta, tp sekarang Alhamdulillah seme pun da boleh buat sendiri.. untuk solat pun da tak payah duduk atas kerusi, da boleh solat macam biasa jea.. Alhamdulillah, syukur sangat2!!

So, after nie da takmo asyik rushing2 a.k.a. gelojoh masa buat ape2, especially bila da tau diri tu mengantok and berada dalam tempat yg bahaya (toilet..hehe).. Akhir kata.... terima kasih buat seme yg membantu masa aku sakit and tak berdaya.. hehehehe... saya insan yg lemah.... :p

Daa.....

No comments: