Monday, April 18, 2011

Bye-bye Astro, Hye-Hye TV3!

Hola-hola...
lamanyeeee tersimpan jea entry nie dlm sang kotak blog.. tak sempat2 nk finish and publish.. hehe
neway.... it's almost a year i've worked for Astro.. kira-kiranya next month, on 19th April genap ar setahun!

But, tak sempat sampai setahun kat sini, aku terpaksa pegi.. it's not bcoz of aku kene pecat ok, just got a better offer from tv3 untuk keje kat sana.. keje yang da lama aku idam-idamkan..

And of coz kalau da sampai nk setahun kat situ, for sure memang banyak kenangan yang akan aku ingati sampai bila-bila.. Eventho dapat keje yang da lama aku nantikan, tapi bukanlah satu benda yang mudah untuk keluar dari 'comfort zone' and berdepan dengan dunia yang baru..

I have to leave my colleagues, especially yang aku memang rapat which is Ayu, Sue and Kak Lela! Banyak... banyak kenangan dengan diorang, walaupun takde ar sampai nangis sesama, tido sebantal, tapi sangat precious! Untuk korang bertiga, aku doakan semoga hidup korang sentiasa dirahmati dan diredhai, hepi selalu dan dapat kerjaya yang akan sentiasa buat korang lebih bersemangat untuk bangun setiap pagi!

Ermm... since last month (31st March), my colleagues buat surprise farewell party! Yeay! Unfortunately, Ayu da ter'reveal' surprise tu bcoz ingat aku memang da tau! hahahaha.. sory ayu!

Diorang masak, and also beli air and a very delicious cake for me! Selalu jea pegi Secret Recipe, tapi tak pernah pun aku makan kek nie! Thanks all! Terharu ai...........

kek yg sedaps lagi menggemukskan!
And as usual, hari makan2 nie da dipenuhkan lagi dengan aktiviti bergambor.. Disebabkan aku plak yg bawak camera, maka Sue meng'offer' diri untuk jadi cameraman.. jenuh gak senyum and sengih bila nk kene tunggu si Sue nie snap picture, pasalnya aku paksa diye guna manual mode..hehehe





EPG's team




ayu n me!
lela n me!

durai n me!

vicky n me!

race n me!

prakash n me!

with joe, future mommy!

ila n me!

choo n me!

sue n me!

To Ayu: take care babe, thanx pasal tlg aku before diz, lagi2 selamatkan gambo kawen aku.. i hope u n zafir will always be together, kawen nanti tak jemput aku bakor WUN tu.. hehe

To Sue: be strong babe! ingat, sentiasa fight for ur rights! plus, aku sokong 100% if ko berniat further study! cari and pilih lelaki terbaik untuk hidup ko, tapi if tersalah pilihan, don't give up!

To Lela: dian doakan akak grad cepat2 with flying colors! sabar2kan hati sepanjang study nie, jadi contoh untuk anak2 akak.. jaga Ayu & Sue elok2.. :p

To Joe: semoga u selamat and sihat masa give birth nanti! congrats! :)

To Sha & Joshvanni: semoga u all cepat2 dapat baby, ok!

To Prakash, Race, Ila, Nisha, Vicky, Khairul & Chilly: bila kawen nanti jangan lupa jemput i ok!

Daa.....

4 comments:

love for life said...

huhuhuhuh....aku bace post ko ni sambil tgok siling.huhuhuhu.shedeyyyyy

miss caprioska said...

aww! sue crying! again! lol!

btw dian thanks a lot for those wishes, u my precious friends too! all of you!
really miss u babe! hope kau sukses kt tv3 and remember, get back up whenever you fall, if u cant, im here to help, all of us here be happy to be there for yah!
:P take care woii~
smoge cpt dapat baby! aminn~

za:lela said...

buat dian yang satu kerana tiada dian yang ke2 dlm hidup akak setakat ini..

akak sentiasa doakan rahmat Allah akan selalu mengiringi sahabat2 dan saudara2 yang hadir dalam hidup akak. semoga Allah memperkenankan doamu suami isteri agar dikurniakan cahayamata pelengkap kasih sayang sejati. harapan akak supaya cita2 dan cinta jalan seiring bersama. jadi isteri yang baik pada suami yang satu. semoga kasih sayang jadi tebing dan kekuatan menempuh hari2 mencabar di tv3.. *hehehe*

last but not least, laugh when you want to! because you'll never know when is your sad time will come..

mysara zaini said...

syai2 sekalian... thanx utk doa korang.. sengsaranya idup nk sesuaikan diri dgn new job, new environment.. but insyaAllah i will survive! hehehe...
rindu korang weyh!! nanti aku free aku dtg, with my new baby... show off!! :p