Thursday, April 21, 2011

Air mata pertama di tempat baru....

Hola-hola...

Sepanjang siang tadi aku boleh dikatakan dalam keadaan yg moody.. ermmm sedey sebenarnya...
Entah macam mane aku terbuat satu kesilapan, yg bukan bende kecik, masa live kat studio..

Maybe bcoz aku terlampau kelam-kabut sket pagi tadi, so aku da terlupa nk make sure my vt da complete to be on air with voice over..

Bile roll vt tetibe senyap jea..... aku pun pelik, tp tetibe aku tersedar yang vt tu belom v/o...!!

Ape lagi menjerit aku time tu, plus dengan jeritan meroyan from producer...!!

Tergezut weyh!! dan aku tau time tu aku memang da tamat riwayat...

Dengan penuh berdebarnya aku pun terpaksa bersedia untuk mengadap EP, dan terangkan kenapa bende tu terjadi..

And i'm not a person who will put the blame on anybody else, so i admit my mistake and say sorry...

They, my EPs was like ok, but of coz diorang akan warning so it will not happen again in the future..

Ermmmm i thought i'm already safe, but NOT!

One of my other boss, dengan tetibe marah aku in front of everybody else..

Malu sangat, but i kept smiling.... tetibe ade plak orang pujuk... ermmm if da kene pujuk lagi ar aku rasa nk nangis sangat2... damn!

So my fren, Eeca da jadi tempat aku menangis siang tadi... thanx babe!

Actually.... aku bukanlah orang yang tak boleh ditegur bila buat silap, boleh sangat, da aku sendri akan mengaku silap kalau memang btol aku yg buat...

Tapi bila kene marah depan orang ramai2, terasa btol, tu yg sampai menangis tu... sob sob sob...

Apelah salahnya kalau diye confront dengan aku berdua jea?? takdelah sampai menangis, nasib baek org laen tak perasan, kecuali Eeca...

hish......... malu ai!!

Menci!!!

Daa....

2 comments:

love for life said...

ko kene marah dah nangis..aku yang xkene marah pun boleh nangis.

mysara zaini said...

hahaha.. nie special kes, kene marah dpn org, malu seyh..
tp ko punye lagi special, aku mmg x bley lawan punya.. :p