Wednesday, February 9, 2011

Insya Allah



Hola-hola..

Lamanya tak berblog.. rindu plak rasanya..

Hari nie hati yang yang dah kelam beberapa hari, or sebenarnya dah berminggu, tetibe rasa sejuk jea bila dengar lagu nie kat Era.fm pagi tadi..

Rasanya seme pun kenal kot Maher Zain nie, abg dari middle east nie..

Diye nie kalau pakai topi memang hensem abiz aku nengok, kalau tak pakai kureng ar..hehehe..

Tak kisah ar, tapi suara diye memang sedap, merdu, sejuk telinga dengar.. Lagu-lagu diye pun berbentuk ketuhanan..

Before this aku pernah tulis pasal lagu diye, For the Rest of My Life dalam entry  nie.. now aku nk share satu lagi lagu diye..

Tajuknya InsyaAllah.. Before this dalam bahasa inggeris, now diye da record dalam bahasa melayu pulak, bangga aku dengar..hehehe..

So, enjoy diz song.. aku nk balik dah, da dekat pukul 6pm..

Yeay yeay! Da nak balik! :p

Daa......

No comments: